25 Şubat 2014 Salı

duyular

duyularımızı geliştirmek için biraz çalıştık tabi :) plastik topumuzun üzerine yapışkanlı simli evalar yapıştırdık. efe sandığımdan daha ilgiliydi bu haftasonu. uzun uzun inceledi. ve ine gururla söylemeliyimki ağzına almaya çalışmadı :) simli evaların üzeri gerçekten farklı bir yüzey. zımparaya benziyor. biz sevdik.

 işitme duyumuzu geliştirmek için efenin fikri bile ortada yokken aldığım sürpriz yumurta kutularına eşimin bana tabiki evlenmeden önce aldığı çiçeğin üstündeki boncukları ve uğur böceklerini koydum :) farklı sesler duyduk. sevdik. efe bu ara eline aldığı herşeyi önce sallayıp sesini dinliyor.
 bunlarda yine efeden önce aldığım şeker yumurtaları ( bende amma abur cuburcuymuşum :P ) bunlarıda hem ses hem ağırlık farklarıyla inceledik. her birinin ağırlığı farklı. içinde farklı miktarlarda pirinç var.
 bunlarda benim 2 kilocuk 43 cmcik doğmuş oğluma o zamanlar kocaman gelen minicik eldiivenleri :) içlerinde bulgur mercimek pirinç ve makarna var. efe en çok bulgurla ilgilendi. surat ifadesi pek sevmiş gibi değildi. garipsedi sanki.bulgurun kokusundan mı dokusundan mı bilmiyorum :) suratı pek bi ekşiydi :) ama atıp atıp geri aldı bulgur kesesini :)

1 yorum:

  1. Bu şeker yumurtaları nedir Özlem Hanım? Markası nedir? Abur cuburla pek alakam yoktur. Bi kinder sürpriz yumurtayı bilirim, onunda içi böyle değil. Yumurta kolisinde aktarma yapmak için böyle yumurtalar arıyorum.

    YanıtlaSil