12 Mart 2014 Çarşamba

ilk balonum :D

Gezimizin ikinci kısmında anneannemizde bize katıldı. annem ve eşimin en sevdikleri şey kazıkazan oynamak :) ben ne kadar engel olma çabalarında olsamda onlar beni dinlemezler. 4liralık kazıkazan oynadılar 5 lira kazandılar. o 5lirayada efeye balon aldık. efe balona inanılmaz sevindi. yol boyunca balona kahkahalar atmasını izleyip mutlu olduk :)

o kadar sevdiki balonu evde pijamalarımızı giydiğimizde koltuğumuza bağladık :)
bu kadar seveceğini bilseydim çok önce alırdım :) yüzündeki gülümseme gözlerindeki mutluluk hiç bitmesin oğlum....





2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu beğenerek takip ediyorum. Mimlenme zincirinde ben de sizi mimledim. Dilerseniz siz de devam edebilirsiniz :))))

    YanıtlaSil
  2. mimlendiniz diye geldim. Sevgili jale sizi mimlemiş : )) oğliş de maşallah nasıl balonu sevmiş

    YanıtlaSil